Lähettäjä: perch68 Lähetetty: 28.9.2006 16:27
Olen aiemmin kirjoitellut täällä omista kokemuksistani, eli siis sain ms diagnoosin reilu 2 vuotta sitten. Sairaus kuitenkin vaikutti borrelioosilta ja asiaan perehdyttyäni olin siitä varma. Biologina perusasioiden selvittely sujuu, joskin aikaa ja rahaa on palanut melkoisesti. Yksityisellä puolella asiaa tutkittiin ja wb-testissä minulta löytyi 4 borre vasta-ainetta, elisa testi on ollut negatiivinen. Ekan suun kautta annetun kuurin aikana tuli em rintalihakseen. Kaksi infektiolääkäriä on antanut minulle antibioottia borren hoitoon. Nyt viimeksi kuopiossa sain 3 vk iv kuúrin kefalosporiinia ja siihen lisäksi 100 pv doksia suun kautta. Infektiolääkäri teki päätöksen n. 5 minuutisa, kun katsoi paperini, eli tulokset sipivat hyvin borreen. Kuuri on loppumaisillaan ja olo on parantunut merkitsevästi, jäljellä enää nivelkipuja. Kävin viime viikolla neurolla, kun he minua hoitavat ja homma on taas outo. Puhtaat paperit tuli tutkimuksista siis niistä neurologisista palikkatesteistä. Neurologi sanoi, että minulla ei voi olla borrea, kun elisa testi on negatiivinen ja infektiolääkärit tehneet virheen, kun antaneet ab -kuurin ilman elisa testin positiivista tulosta. Eivät suostuneet tekemään wb:tä verestä tai selkäydinnesteestä, vaikka olisin sen maksanutkin. Aikovat kuvata pään mri.llä, jotta nähdään, onko plakkini kadonnut ab:n aikana. Minulla siis oli plakki, joka oli juuri samanlainen ja samassa kohdassa, kuin suomalaisten borretutkijoiden raportissa jo vuonna 1996 havaittiin. Ei myöskään latautunut varjoaineella, kuten ms-plakit usein. Turvotustakin siellä oli, ja kasvainta epäiltiin, mutta sitä ei onneksi ollut. Nyt en pääse edes infektiolääkärin kontrolliin, koska minulla ei ole borrea. Entäs sitten, jos oireet pahenevat kuurin loputtua? Mitä silloin? Olisko tässä potilasasiamiehelle (vai kirveellä) töitä? Pitänee hankkia antibioottia omia teitä, jos tauti pahenee, joskus myöhemmin. Näin kuopiossa, jossa on yliopistollinen sairaala ja antavat ymmärtää olevansa alansa huippuja. Neuron puoleella hommia teidetaan edelleen jatkaa P...o R.......n ja U..o R......n hengessä, jotka molemmat on tuomittu vankeuteen toimistaan lääkärinä ja potilailleen aiheuttamista haitoista.
MITÄ NYT?
Valvojat: Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb