RIFE: ENSIMMÄINEN HOITOKERTA

Valvojat: Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb

Vastaa Viestiin
Bb

RIFE: ENSIMMÄINEN HOITOKERTA

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 11:24

Lähettäjä: Sailairina Lähetetty: 19.12.2006 14:26

Taustaa:

Minulla ei ole epäilty eikä todettu borrelioosia. Todettu on HLA-B-27 positiiviseksi sekä kollageenin muodostuksessa olevan häiriötä. Monenlaisia kremppoja on, milloin enemmän tai vähemmän, mutta toistuvia: niveloireet (normaalia työntekoa estävä), hormonihäiriöitä, migreeniä (lapsuudesta asti), maksa ei toimi moitteettomasti ja viimeisimpänä antibiootticoktailin jälkeen tulleet munuaiskivut.

Keskiviikko n. klo 16:

Suuresta mielenkiinnosta halusin kokeilla borrelioosi frekvenssejä Rife-laitteella. En uskonut reagoivani mitenkään vaan mitenkäs kävikään. Aluksi tunsin pientä värinää silmien takana, mutta se meni ohitse eikä ollut kivuliasta tai häiritsevää. Lähes hoidon lopuksi aloin tuntea kuumotusta oikeassa korvanlehdessäni. Hetken kuluttua korva alkoi kipuilla (minulla ei ikinä ole ollut korvasärkyä, joten tunne oli aivan uusi) ja lopulta korva meni lukkoon.

Hoidon loputtua korva tuikki edelleen ja oli lukossa. Koko oikeapuoli kasvoistani tuntui olevan kuin puuduksissa ja ihmeellisiä tuikkimisia vaelsi pitkin naamavärkkiä (oik.). Silminnäkijöiden mukaan silmäni olivat sumeat ja hieman verestävät.

Tätä kesti noin kolme tuntia. Pää tuntui humisevalta, mutta johtuiko se oireiden aiheuttamasta suuresta hämmästyksestä?

Illalla puoli kahdeksan aikaan tuli uskomaton väsymys, joka pakotti sänkyyn sekä lievää päänsärkyä.

Torstai:

Heräsin pitkin yötä monen monta kertaa, mutta ihme kyllä, en ollut aamulla väsynyt. Aamuyöstä aloin heräilemään oikean silmän takana (ohimon, silmän ja otsan ?kolminaisuus?) tuikkivaan pistävään kipuun, joka myöhemmin aamupäivällä aiheutti pahoinvointisuutta. Koska minun oli suoriuduttava keskittymistä vaativasta työstäni, otin buranan (vaikka ei saisi), joka sitten peittikin koko loppupäiväksi oireet. Oikealla puolella edelleen toisinaan puutunut tunne.

Olo oli energinen.

Perjantai:

Yön nukuin hyvin (to-pe).

Edelleen toistuvaa, mutta vain ajoittaista, kipuilua oikean silmän takana. Ei häiritsevää. Yön aikana oikealle puolelle päätäni oli kehittynyt kipukohta, jota ei voinut koskea. Koskeminen sai aikaan vesien tirisemisen silmistä. Ei särkyä. Pyysin tytärtäni katsomaan päätäni illalla ja kertoi kipukohdassa olevan patin, joka ei ole punainen. Oikealla puolella naamaa vaeltavia tuikkimisia. Oikea silmäni oli aamulla punainen, jopa siinä määrin, että minulla olisi ollut mahdollisuus toimia erään nimeltä mainitsemattoman sijaisena. Silmäni punaisuus oli tipotiessään jo iltapäivällä, että se niistä stunman-hommista.

Lauantai:

Pe-la välisenä yönä en saanut unta. Vielä kolmelta katsoin kelloa kirkkain silmin. Aamulla kuitenkin nousin jo kahdeksalta ja leivoin & siivosin koko päivän aivan iltaan asti.

Päässäni oleva kipukohta oli vielä kipeämpi kuin perjantaina. Myös niskaani oli noussut pahkura, joka kipuili kosketukseen.

Sunnuntai:

La-su välisenä yönä nukuin hyvin sitten kun sain unta. Unen tuloa estivät ihmeelliset nykimiset oikeassa jalassa.

Niskan kipukohta poissa, mutta ylempänä päässä vielä tilanne ennallaan + ajoittaiset silmän takana olevat pistämiset.

Huonovointisuutta ja ainoastaan ulkona oli täydellisen hyvä olla. Kaikesta huolimatta olin jouluostoksilla ja siivosin maanantaista vieraiden tuloa varten.

Maanantai:

Yö sujui vallan mainiosti ja olokin ihan ok. Päässä edelleen yksi kipukohta. Pyysin jälleen tytärtäni katsomaan päätäni ja hän totesi päänahan olevan kauttaaltaan punainen ja kipukohdassa edelleen patti. Ei kuitenkaan niin kipeä kuin sunnuntaina.

Tiistai:

Nyt on kipukohtakin poissa. Olo tuntuu olevan kaikin puolin ok, paitsi että silmän takana vielä hentoista tuikkimista ajoittain. Ei häiritsevää.

Sen verran vielä, että autolla ajo hoidon jälkeen ei ole kovin suotavaa. Minulla ainakin oli hieman huono reagointikyky vielä parin tunnin kuluttua hoidosta ja jopa peruuttaminen tuntui olevan vaikeampaa

Vastaa Viestiin