KROONISTYYPPINEN JÄLKIOIREILU
Valvojat: Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb
-
lare.61
KROONISTYYPPINEN JÄLKIOIREILU
olen kurkkua myöten täynnä tämän diagnoosin perustajan otoksia(OTSIKKO)nyt ovat sit palanneet maagiset flunssankaltaiset oireet,mutta lämpö on 36.48 välillä tippuu alle 35 asteen,onneksi on magneettikuvaus 22 päivä niin voin aloittaa tetrakuurin sen jälkeen,neuvon jokaista pitämään päiväkirjaa niin huomaatte miten tauti etenee ja miten se aloittaa pahentumiskauden samoihin vuodenaikoihin,eli taudin nimeksi sopii vuodenaikojen sairaus :

-
lare.61
joo nyt on sit magneettikuvaus otettu,on se kiva nähdä onko suonisto rasvoittunut tämän pelleilyn johdosta,otettiin samalla versuonikuvaus,eli katetri putkeen kiinni ja lopuksi painettiin liemet sisään niin näkyy vain suonet ja niissä aneyrysmät eli verisuonipullistumat,kannattaa lukea MK.Viljasen nerot oivallukset,jossain luki että borrepotilailla on varsin usein aneyrysmia koska tauti aiheuttaa verisuonitulehduksia(vaskuliitti)luin eilen illalla 4osaisen MEDI lääkerikeskus teoksen osa 1 jossa ILKKA VARTIOVAARA nuorena lisenssiaattina kirjoittaa POTILAAN PERUSTIETO,sivu 12 Hippokrateen valasta,muutamilla henkilöillä on näköjään unohtunut koko asia koulun penkillä,joten koska olen kaikkien näiden henkilöiden kaveri,niin jokainen varmaan muistaa lauseen,että kaveria ei jätetä,joten minäkään en jätä vaan luen nyt kaikki tarkkaan ja muistutan ystävällisesti heille mikä on saattanut unohtua t'ässä tiimellyksessä,kun selaan sivulle 230 aukeaa herra m...gelen sivu,Professori URPO RINNE kaikkien parkinson potilaiden suuri ystävä,ironista kyllä meni omat ja tutkimusrahat sekaisin,tämä on se asia miksi meitä uhrataan,raha,oma hyvinvointi,potilas on sivuseikka,OKSI otti mallia nikoskelaisen kanssa ja allekirjoittivat minulle ja muille potilaille lapun jossa hyväksyn hänen tutkimusjutun,enkä vaadi mitään jos vaikka en parantuisikaan,tutkimus tehdään muuten vaan,joku toinen unohtaa mutta minä EN