PÄÄN MAGNEETTIKUVAUKSISTA

Valvojat: Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb

Vastaa Viestiin
Bb

PÄÄN MAGNEETTIKUVAUKSISTA

Viesti Kirjoittaja Bb » La Helmi 14, 2009 21:11

Lähettäjä: elefantti7 Lähetetty: 19.8.2006 22:28

Kiitos kiitos kaikille, jotka ovat vastailleet kysymyksiini. On helpottanut oloa, kun samoja oireita on muillakin
Olen itse ollut 2 kertaa pään magneettikuvauksessa ja 1 kerran lisämunuaisen kuvauksessa ja joitakin kertoja lisäksi tietokonekuvauksissa.
Vuosia sitten olin Diakonilaitoksella ja en tiennyt rauhoittavasta lääkityksestä. Kun en pystynyt menemään putkeen, kokeiltiin kyllä, sain 5 mg Diapamia. 20 min. kuluttua oli ihan sama, mitä minulle tehtiin.
Niinpä reilu vuosi sitten HUS:ssa pyysin jo neurologian pkl:llä käydessäni rauhoittavaa lääkitystä. Sainkin kaksi 5 mg Diapamia ja otin varmuudesi 1 1/2 tbl. Kuvaus tuntui turvalliselle. Minulla oli peilin kautta näköyhtys hoitajiin ja kuuntelin musiikkia, jota olin itse valinnut. Nakutukset kuvauksen aikana tuntuivat kodikkaille, kun ajattelin, että näin tämä etenee ja pian saan tietää, mikä minua vaivaa.
Marian sairaalassa lisämunuaiskuvauksessa sain hoitajilta 1/2 tuntia aikaisemmin lääkityksen ja sekin meni melko mukavasti. Hoitajat kyselevät kuvauksen aikana, mitä kuuluu.
Joten älä pelkää Mummi1405. Ja jos pelkäät, pyydä rauhoittavaa lääkitystä.
Kuvauksen tuloksista: päässä ei ole mitään poikkeavaa eli olen neurologian puolelta ihan terve.

Lähettäjä: Mummi1405 Lähetetty: 21.8.2006 7:55

Kiitos myös sinulle , ja kaikille tuesta. Kuulemma saan puolta tuntia ennen rauhoittavaa, kun juttelin jo tilatessani aikaa. On mulla myös takataskussa itselläni
Järkihän se pitäisi sanoa, että hyvä kun poissuljetaan, ettei oo paljon vikaa päässä.
Välillä ,kun on kaikennäköistä kipuilua,niin luulee vaikka mitä.
voika hyvin.

Vastaa Viestiin